Miért fontos a keresőoptimalizálás?

Ahhoz, hogy egy vállalkozás weboldala/webáruháza hozza azt a ügyfél érdeklődési mennyiséget a weboldalra/webáruházra, keresőoptimalizációt kell végeznünk, hogy a Google találati lista első oldalára kerüljön a weboldal/webáruház ahol a kattintások 95% történik. Minél előrébb helyezkedik el a weboldal/webáruház a találati listán, annál többen kattintanak majd rá és annál nagyobb lesz majd a weboldal/webáruház látogatottsága.

Hogyan tudjuk elérni azt, hogy a találati lista első oldalán helyezkedjünk el?

A legjobb megoldás erre a PR cikkes linképítés és az oldal keresőoptimalizálása. A keresőoptimalizálás arról, szól, hogy beállítjuk a weboldal fontosabb meta tagjeit, címsorokat, szöveget írunk az oldalra és megvizsgáljuk a megfelelő kulcsszósűrűséget, hogy a kulcsszavakat megfelelő arányban alkalmazzuk a weboldal szövegezésébe.

A linképítés arra szolgál, hogy a weboldal több más értékes PR domainről kap linkeket, amelyek PR cikkekbe vannak elhelyezve. Ezeket a PR cikkeket tapasztalt szövegírók írják meg, hogy a lehető legjobb hatást el tudjuk vele érni. Azonban arra figyelni kell, hogy a prémium linképítést se vigyük túlzásba, tehát maximum havi 20-30 link épülhet és az sem egyszerre hanem egyenletesen elosztva.